کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9288 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317517 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باگ جدید در برنامه Photos ویندوز ۱۱ مشکل اجرا نشدن برای کاربران سازمانی

امروز صبح، مایکروسافت تایید کرد که یک باگ روی منوی راست کلیک نوار وظیفه و برنامه‌ های منوی استارت همچون تیمز جدید و اوت‌ لوک جدید برای ویندوز تاثیر گذاشته است. این شرکت حالا مشکل دیگری را تایید کرده است، این بار با برنامه‌ی Photos که در آن برنامه به خاطر تداخل با یک “سیاست گروهی” غیر-مدیر یا یک “ارائه‌ دهنده‌ی سرویس پیکربندی” (CSP) اجرا نمی‌شود.

 

باگ جدید در برنامه Photos ویندوز ۱۱ مشکل اجرا نشدن برای کاربران سازمانی

 

مایکروسافت در وب‌ سایت داشبورد سلامت ویندوز توضیح داده است که این مشکل پس از بروزرسانی اخیر برنامه‌ی Photos به وجود آمده است که حالا با فعال بودن “سیاست مسدود سازی نصب توسط کاربر غیرمدیر CSP” یا معادل آن در “سیاست گروهی” اجرا نمی‌شود. خبر خوب این است که این مشکل نباید کاربران خانگی را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر دستگاه شما برنامه‌ی Photos مایکروسافت را از فروشگاه ویندوز از تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۴ به بعد (نسخه‌های ۲۹۰۰۹.۰ و بالاتر از ۲۰۲۴.۱۱۰۰۵۰) بروزرسانی کرده باشد، ممکن است با مشکل اجرا نشدن برنامه مواجه شوید. با راه‌ اندازی برنامه، ممکن است یک چرخه‌ی در حال چرخش نمایش داده شود و سپس ناپدید شود. اگر ابزار نظارت Procmon را روی دستگاه خود نصب کرده‌اید، این خطا ممکن است به صورت خطای “دسترسی رد شد” در خروج از فرایند (“وضعیت خروج: -۲۱۴۷۰۲۴۸۹۱”) نمایش داده شود.

این مشکل به احتمال زیاد در صورتی رخ می‌دهد که شما یکی از این موارد را فعال کرده باشید: “سیاست جلوگیری از نصب برنامه‌های بسته‌ی ویندوز توسط کاربران غیرمدیر” یا معادل آن در “ارائه‌ دهنده‌ی سرویس پیکربندی” (CSP) که “BlockNonAdminUserInstall” نام دارد.

کاربران نسخه‌ی خانگی ویندوز بعید است با این مشکل مواجه شوند، زیرا سیاست‌ هایی که ممکن است باعث بروز این مشکل شوند، به احتمال کمتری در محیط‌ های خانگی اعمال می‌شوند.

این مشکل نسخه‌های ۲۳H2 و ۲۲H2 ویندوز ۱۱ را تحت تاثیر قرار می‌دهد و این شرکت می‌گوید که روی برطرف کردن آن کار می‌کند و باید در یک بروزرسانی آینده در دسترس باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50346 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/30 تعداد مشاهده: 808
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر